Banff

28 juli 2017 - Banff, Canada

hallo,

We zitten op het ogenblik aan de koffie en zijn van plan naar radium hotsprings te rijden, naar de dry gulch campground. Eergisteren hebben we allerlei makkelijke dingen gedaan. Eerst met de gondel naar boven op Sulpher mountain. Daarna nog verschillende trappen op dan kwam je echt op de top. Daarna zijn we wezen "zwemmen" in de hotsprings. Het water was 39 graden dus echt zwemmen gaat niet. Daarna zijn we naar het Johnston lake gereden en hebben daar gezwommen. Het water was een stuk kouder. Er zwemt daar ook bijna niemand van de volwassenen. Was voor ons heerlijk verfrissend (ahum). Gister zijn we naar Molar pas wezen lopen. Ongeveer 18 km. Heel erg mooi. Eerst door het bos. Daarna langs een kreek van links naar rechts over brugjes van boomstammen, daarna omhoog weer ontzettend veel bloemen. Erg indrukwekkend tussen die hoge bergen. We waren wel versleten. En het pad was weer vol met keien en boomwortels. Dus uitkijken wat ik een keer vergat. Maar alleen wat schrammen op mijn knieën. . Daarna bij mc Donald wezen eten na even in de ballenbak gespeeld te hebben .tot de volgende keer, groetjes van Pieter en Iteke.

1. Iraja:
    28 juli 2017
    De ballenbak was zeker wel als hoogtepunt te benoemen van de prachtige dag hihi. Klinkt weer top deze avonturen!!
  2. Jan Gouma:
    28 juli 2017
    Klinkt weer erg leuk en mooi dus lekker blijven genieten
  3. Lenie erkelens:
    Wat doen jullie veel!!
  4. Arie Slob:
    28 juli 2017
    Banff komt mij bekend voor, een aantal jaren geleden geweest!
  5. Pieter van Stek:
    29 juli 2017
    Ja Iraja, dat staat bovenaan. ⚽️⚾️. En Arie, leuk dat je ook in Banff bent geweest, praten we nog wel een keer over.
  6. Willy leurgans:
    30 juli 2017
    Als jullie terugkomen hebben je een maand nodig om uit te rusten van al de inspanningen, ik word al moe als ik het lees! Maar jullie genieten ervan hé, goed hoor!
  7. Lies:
    30 juli 2017