Lake louiseWa

23 juli 2017 - Lake Louise, Canada

Hallo,

We zijn van de kananaskis naar lake Louise gereden. In Banff zijn we even bij het visiterscenter gestopt, waar we te horen kregen dat de door ons geplande backpacktrip niet door kon gaan omdat ze daar de trail nog niet opgeruimd hadden. Er was van de winter een lawine geweest en er lag te veel rommel. Dus moesten we een campingplekje regelen voor die twee nachten. Aangezien het hier erg druk is was het best moeilijk maar het is gelukt. Hiep hoi. Gisteren hebben we de hike "paradise valley" gelopen . 20 km. En 450 naar omhoog. Het was idd een paradise. Schitterend. Heel veel bloemen mooi uitzicht op de bergen. Een mooie foto gemaakt van mount temple. Aan het eind uitzicht op sentinel pass, die we een aantal jaren geleden hadden gelopen. Op de terugweg wat regen gehad. Was een superdag.

Groetjes van Pieter en Iteke.

1. Lenie erkelens:
    Schitterend die bloemen!!
  2. Pieter van Stek:
    Stond helemaal vol.
  3. Daan:
    Mooi!
  4. Jan Gouma:
    23 juli 2017
    fijn hoor dat jullie zo genieten erg mooi
  5. Pietertje:
    23 juli 2017
    Jongens Ank heeft dit doorgestuurd. Fijn joh en leuk die foto's. Gaaf die beer.nog veel plezier. Ik ben hier hartstikke blij mee.groetjes
  6. Lies:
    ❤!
  7. Arie Slob:
    24 juli 2017
    Altijd gedacht dat Paradisevalley in de Alblasserwaard lag!
  8. Wim:
    Schitterend mooi.
  9. Pieter van Stek:
    24 juli 2017
    Ja Arie dat is zo, maar dit was voor ons een vervanger van de Alblasserwaard. groetjes Iteke
  10. Elske:
    26 juli 2017
    Mooie foto's en verhalen !! Geniet nog even
  11. Willy leurgans:
    29 juli 2017
    Heel mooi allemaal en geniet er maar van, niemand kan jullie dit nog afnemen!!