Kananaskis.

20 juli 2017

Hallo,

We zijn terug van het lopen en hebben gedoucht. Gisteren hebben we een hele mooie trail gelopen. Eerst naar boven gelopen. Daar kwamen we een groep mensen tegen die een grizzly beer gezien hadden. Even later zagen wij hem ook. We hebben gewacht totdat hij wegliep. Maar Piet had hem mooi oude film en ik op de foto. We zijn verder gelopen. En aan het eind nog verder omhoog tegen een slope aan. Ik zal proberen nog een foto te sturen. We hebben ons brood opgegeten en wat rondgekeken en op ons gemakje weer terug. Een hele mooie tocht. Op de terug weg zagen we twee elanden. Vlakbij de auto. Heel apart. In Canada hadden wij ze nog nooit zo gezien. Daarna naar de camping en een eekhoorntje kwam telkens terug naar de tafel en Piet heeft een stukje brood neergelegd en een leuk verhaaltje gemaakt. Als het goed is moeten jullie het hierop kunnen zien . Het is eigenlijk voor Fleur. Maar ja. Vandaag hebben we pocaterra ridge gelopen. En daarna nog naar een meertje maar dat was bijna opgedroogd. Dat was het weer,

Groetjes van Pieter en Iteke.

1. Lenie erkelens:
    21 juli 2017
    Het filmpje is goed gelukt!!!
  2. Arie Slob:
    21 juli 2017
    Ben en geloof blijf digibeet!
  3. Jan Gouma:
    21 juli 2017
    Erg leuk dat filmpje genieten hoor