Waterton

17 juli 2017 - Nationaal park Waterton Lakes, Canada

hallo

Vandaag zijn we begonnen met een lekke band. Er zat een schroef in. Gelukkig zat er een reservewiel in met krik. Piet heeft hem verwisseld en zijn we naar de garage gereden. Garage tussen haakjes. Een soort winkel van sinkel. Maar goed. Hij heeft er een plug in getrokken en Piet heeft zelf het wiel er weer ondergezet. Eind goed al goed.

Daarna zijn we gaan lopen naar de lineham creek park. Was erg mooi, mooie wildbloemen en watervalletjes onderweg. Het weer is zonnig. Voor te lopen eigenlijk te warm. Maar wat hoger was het goed te doen.

Daarna hebben we een boottocht gedaan naar Amerika. Het waterton nat. Park is een peace park en je kan gemakkelijk over de grens. Ga je verder lopen wordt je wel gecontroleerd. Nog met een echtpaar zitten praten, die overal in de wereldvrijwillegers werk gedaan hadden. Het waren mormonen. Erg interessant.

Even voor Fleur een berichtje . Knap hoor al die spinners. Die met de kleurtjes is erg mooi en op je voorhoofd is erg knap.

Groetjes Pieter en Iteke

1. Leonard Griffioen:
    18 juli 2017
    Er zat zeker geen SN24C met SX5 en TWM19 in de auto, om het wiel te wisselen?
  2. Arie Slob:
    18 juli 2017
    Alles went, zelfs zo'n handige vent ...!
  3. Wim kerkhof:
    een Berner schroef ?
  4. Daan:
    18 juli 2017
    Mooie foto ma! Heb je ff je Snapon skills gebruikt pa? Haha! Groeten uit Ibiza!
  5. Lies:
    19 juli 2017
    Zo blijf je toch aan het klussen he Piet.
  6. Jan Gouma:
    19 juli 2017
    Nou dan toch maar even klussen he Pieter, hierna stoppen hoor allen maar genieten .
  7. Willy leurgans:
    20 juli 2017
    Schroeven horen ook niet in een autoband maar daar ben je inmiddels zelf wel achter hé! Geniet verder maar folks!