Waterton

16 juli 2017 - Waterton, Canada

hallo allemaal,

Na creston zijn we naar waterton gereden,en daar hadden al  oor vier nachten besproken. Lekker plekje. Weer zon. De volgende dag weden we wakker met een paar wolken aan de lucht. Maar zijn gaan lopen. De trail naar summit lake. We zijn nog drie km. Verder gelopen en kondenzo de bergkam zien. We zijn er maar niet naar toe gelopen, want het was to te steil en te ver. We hadden al zo'n 7 km gelopen. Het was wel erg mooi. Op de terugweg kregen we regen en niet zo'n beetje ook. We waren kleddernat,maar ook wel weer lekker na al die hitte. We zijn Savonds lekker pizza wezen halen.

PVandaag schijnt de zon weer volop 28 graden. Sochtends zijn we eerst naar red rock canyon gereden en daar wat rondgelopen. Daarna zijn we naar een indianen festijn gereden. De pow wow celebrations. Heel indrukwekkend.  Het was helemaal hun wereldje. Apart. Op de terugweg met zang van Joke Buis zagen we een gewone beer, een beer met twee kleintjes en een grizzly. En in waterton zelf een hert met twee kleintjes. Erg leuk. Nu zitten we lekker aan de thee.

Dit was het weer voor vandaag. Groetjes van Pieter en Iteke. Speciale groeten aan Ank in het Alb. Schweitzers hotel. . Ank als je dit nog leest voor je ontmoeting met dr. lamme sterkte. We denken aan je in ons lijntje naar boven.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Janneke:
    17 juli 2017
    Wauw die foto van die vrouw/indiaan!!! Mooi!! Ben benieuwd naar de rest!!