Creston

13 juli 2017 - Creston, Canada

hallo,

Gisteren van Summerland naar Creston gereden. Een lange en warme rit. Maar een goed campingplekje. Vandaag naar een wildlife center gereden. Het wildlife was hoofdzakelijk vogels,maar erg mooi. We hebben een kanotocht gehad onder begeleiding van een gids van een uur. Een ontzettend mooie natuur en mooi weer. Nog diverse   vogels gezien. Hij wist de namen. Ik eigenlijk niet meer. Wel die van de blue heron en de Ospreys.  Ook nog zwaluwtjes gezien die een nestje bouwden. De moeite waard. De gids genaamd Theo wist ook nog te vertellen dat onze mysterieuze gast genaamd okopogo waarschijnlijk een otter is geweest. Wel, we staan gelijk weer met twee benen op de grond.

We hebben ook nog een eind gelopen daar, maar zonder gids en voornamelijk  zonder kennis zagen we eigenlijk weinig. Daarna zijn we naar het kootenay lake gereden en heeft Piet nog een paar vissen gevangen, die natuurlijk weer in het water vrijgelaten werden. We gaan zo dadelijk eten. We hebben nog zes eieren. De kuikentjes komen er bijna uit zo warm was het vandaag. Een paar plakjes bacon en een maïskorrels en dan dan moet het lukken.

Morgen rijden we naar het waterton prov. park. Ben benieuwd.

Groetjes van Pieter en Iteke.

1. Janneke:
    14 juli 2017
    Gave foto Ma! En eetse dan he! Haha!
  2. Edward:
    14 juli 2017
    Leuk om jullie reisverslag weer te lezen. Lees ze elke keer weer met veel plezier.
  3. Wim kerkhof:
    14 juli 2017
    Die gids Theo toch niet weer Theo van Tol?
  4. Rob en Joan van Tricht:
    14 juli 2017
    Super leuk om te lezen lieve vrienden! Vooral omdat we weten hoe het daar is.
    We will meet again, liefs Rob & Joan en GENIET!
  5. Daan:
    14 juli 2017
    Mooie foto van de reiger! Doe je iedere dag vissen pa?
  6. Arie Slob:
    14 juli 2017
    Goed weekend gewenst jullie en een inspirerende zondag ...!
  7. Jan Gouma:
    14 juli 2017
    Fijn om te lezen dat jullie het zo goed en fijn hebben mooie foto fijn weekend gewenst.
  8. Wim:
    16 juli 2017
    Leuk om jullie zo te volgen. Waterton park is volgens internet ook schitterend mooi waar je spectaculaire wandelingen kunt maken. Veel plezier en geniet met volle teugen.
  9. Pieter van Stek:
    18 juli 2017
    Ja Wim idd de spectaculairste hebben we een jaar of zeven geleden gehad. Crypt lake. En toen heb ik tegen Piet gezegd 1 keer en nooit meer. Kijk maar eens hoe die is.
  10. Pieter van Stek:
    18 juli 2017
    Hoi Jan hèb je je telefoon terug of heb je een nieuwe ? en de uit slag van je knie ?
  11. Willy leurgans:
    20 juli 2017
    Veel vogels gezien, ook "vreemde vogels"? En waarom eten jullie de gevangen vissen niet op heb je toch een gratis maaltje?
  12. Pieter van Stek:
    20 juli 2017
    Willy we durven hem niet dood te maken zo zielig. Gr. Iteke