penticton.

11 juli 2017 - Penticton, Canada

hallo.

Gisteren zijn we naar Osoyoos geweest. Het was er erg warm,maar we hebben er lekker gezwommen.

Piet heeft vanochtend weer gevist, maar niets gevangen en geen enge vissen meer gezien. We zijn eerst naar  Chute lake gereden. Onderweg zagen we een groep herten. Erg mooi. Wij reden een stukje en hun liepen weer een stukje verder.

Bij  Chute lake was het erg stil. Maar we hebben daar toch even lekker gezeten. Piet ook nog weer gevist. Daarna naar Kelowna. De weg was erg stoffig. We zaten best wel hoog.

Daarna naar Kelowna waar we ons brood opgegeten hebben In Naramata hebben we nog lekker gezwommen en in de zon gelegen.

Het water is hier erg hoog. Dat komt omdat in de lente de temperatuur in 1 keer erg hoog was en de sneeuw smolt. Er is veel vee verdronken. Ook liggen er zandzakken op het strand. De grond was daardoor ook erg droog vandaar weer de branden. Er zijn op het ogenblik 14.000 Evacuees.

Groetjes van Pieter en Iteke.

1. Willy leurgans:
    12 juli 2017
    Kon je niet wat lager gaan staan, zo'n vis trekt je zo van die rots af! Het ziet er overigens wel fantastisch uit.
  2. Janneke:
    12 juli 2017
    Kom op Pa!! In het volgende verhaal willen we horen dat je een zalm hebt gevangen!! Haha!
  3. Elske:
    12 juli 2017
    Op de foto hangt er iets aan je hengel Pieter, is dat soms die grote vis van eergister.
    Heb je al een keer jullie eten bij elkaar kunnen vissen? Geniet van jullie reis!
  4. Wim kerkhof:
    12 juli 2017
    zandzakken liggen normaal toch voor de deur?
  5. Arie Slob:
    12 juli 2017
    Genieten van het begin tot het einde ...!