Revelstoke

31 juli 2017 - Revelstoke, Canada

hallo,

Het is half negen 's avonds en we zitten op een camping in Revelstoke.er is hier WiFi dus tot nog toe lukt het allemaal. Gisteren zijn we naar het Cartwright lake gereden, dat was ongeveer 20 km. Het bos in over een gravelroad. We hebben het gevondenen toen hebben we ons tentje maar opgezet. Er waren niet veel mensen maar ja. Daarna zijn we nog ong. 30 km verder het bos ingereden naar het begin ban de trail naar de Conrad Kain trail. Vanuit het begin van de trail kon je de Bugaboo spire zien. Ik was helemaal blij. Van de trail hebben we nog een km.  Gelopen, maar daarna ging het al omhoog. Het is een hele zware backpacktrail dus dat zit er zo wie zo niet in. Maar de weg er heen was al ongelofelijk mooi en spannend. Daarna naar onze tent gereden. Piet heeft nog staan vissen. Helaas het werd geen vismaaltijd . Vanochtend zijn we gelijk het meer gedoken, om onze luie ledematen wat op te peppen. was heerlijk. We zijn daarna naar Revelstoke mountain gereden en hebben op de top nog wat gelopen. Erg mooi. Er was daar gelukkig geen smog van de branden.

Groetjes van Pieter en Iteke.