Summit lake campground

3 augustus 2017

hallo,

In Revelstoke zijn we berg opgereden. Het laatste stukje hebben we gelopen en boven nog wat rondgelopen. Door de smog weinig uitzicht. We zitten nu op de summit  lake campground. En ja, Wim van G. Onze route is veranderd. We zitten nu op summit lake campground waar we twee nachten geboekt hadden. We hebben drie nachten bijgeboekt.op een plekje aan het meer en met uitzicht op een adelaarsnest. We hebben de adelaar ook al gezien. Erg mooi. Gisteren zijn we naar buchanan lookout gereden, erg hoog en erg steil. Halverwege zei ik tege Piet, laten we maar naar beneden gaan. Maar  Piet vond het zo kikke,dat hij de top wilde halen. Natuurlijk geen uitzicht door de smog. Toch wel leuk. We wilden ook nog gaan lopen, maar de toegangsweg was zo slecht, dat we terug moesten, achteruit want we konden niet keren. Ook hebben we nog een coyote gezien op de we. Jullie zien het er gebeurt van alles.

Groetjes Pieter en Iteke.

P.s. We gaan dadelijk een spelonk in onder begeleiding.

1. Will en Arie:
    4 augustus 2017
    Maar weer even gegoogeld. Dat is zeker een spectaculair uitzicht. Jammer van de smog. Best wel spannend zeker om daar achteruit naar beneden te moeten rijden. Veel plezier nog!
  2. Arie Slob:
    4 augustus 2017
    Hoe kom je daar nou aan smog?
    Goed weekend gewenst!
  3. Daan:
    Manmanman... kijken jullie uit
  4. Pietertje:
    Minder roken Pieter
  5. Pieter van Stek:
    4 augustus 2017
    Ja Arie S. Het is ook eigenlijk geen smog maar rook van de branden overal. Er zijn elke ochtend wel weer nieuwe branden en er zijn ook nog steeds mensen geëvacueerd. Wij moeten er ook erg in houden met het plannen van de route, dat we op tijd in Vancouver zijn, want ze sluiten hier zomaar een rijksweg af. En niet eentje van 25 km. Soms wel van 200 km. En dan neemt het omrijden wel wat tijd in beslag.
  6. Jan Gouma:
    5 augustus 2017
    Jullie beleven weer genoeg is wel spannend hoor